Alhamdulillah... Dengan izin Allah, masih lagi laris

Alhamdulillah... Dengan izin Allah, masih lagi laris

Khamis, 23 September 2010

PROMOSI KHAS UNTUK CALON UPSR & PMR 2010

Alhamdulillah dan Tahniah! buat calon UPSR 2010 kerana baharu sahaja selesai menduduki Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) 2010. Insya Allah, saya mendoakan agar Allah SWT anugerahkan kejayaan yang cemerlang seperti yang anda mahukan. Bagi calon Penilaian Menengah Rendah (PMR) 2010 pula, teruskan membuat persediaan bagi menghadapi PMR yang bakal menjelma tidak lama lagi. Saya juga mendoakan agar Allah SWT mempermudahkan anda menjawab soalan tersebut.

Bagi mengisi masa lapang sementara menantikan keputusan UPSR atau PMR diumumkan nanti, apa kata isilah masa lapang yang ada ini dengan membaca buku motivasi belajar yang santai dan ringan sebagai persediaan bagi meneruskan pembelajaran berikutnya. Bagi calon UPSR, sebagai persediaan ke sekolah menengah. Bagi calon PMR pula, sebagai persediaan ke peringkat menengah atas.

Suka saya cadangkan agar anda membaca buku Tip Belajar Sedikit Dapat Banyak. Buku ini amat sesuai untuk dibaca pada masa sekarang kerana tip-tipnya amat berguna bagi membantu anda memulakan sesi persekolahan yang baharu nanti. Setakat ini, Alhamdulillah banyak komen dan maklum balas positif yang saya terima dan ramai pelajar yang telah mendapat manfaatnya.

TEMPAH SEKARANG! dengan menghantar SMS kepada saya dengan menaip 'TBSDB'. Kemudian, saya akan memberikan arahan seterusnya bagi mendapatkan buku ini.

Terima kasih atas sokongan anda! Mudah-mudahan ianya bermanfaat buat anda!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENTUHAN PEMBUKA 'MOOD'

Buku Tip Belajar Sedikit Dapat Banyak menjawab dilema pelajar yang sentiasa dihambat waktu saban hari.

Tempoh masa 24 jam sehari dirasakan terlalu singkat dan tidak cukup bagi mengulang kaji pelajaran dalam tempoh yang lama.

Namun para pelajar mampu tersenyum lega apabila selesai membaca buku ini yang padat dengan pelbagai tip dan info santai seperti:

  1. Bina Mood Belajar Dengan Sengaja
  2. Hentikan Sabotaj Diri Sendiri
  3. Membuka Minda Untuk ‘A’
  4. Praktikkan Pembacaan Aktif
  5. Beranikan Diri Dengan Peperiksaan
  6. Mari Bedah Kertas Peperiksaan
  7. Amalan Kerohanian Penenang Jiwa


Fahami dan praktikkan teknik yang diajar di dalam buku ini bagi menguji keberkesanan belajar dengan cara biasa, namun mampu memperoleh markah yang luar biasa setiap kali kertas peperiksaan ditanda.